
Volvo S80
Volvo S80
Mám S80 II Executive, 3.2 benzin v automatu cca 240tis.km, modelový rok 2011, AWD. zatím jen velmi krátce.
Jízda je úžasně pohodlná a tichá. Motor dostatečně silný. Rozvody ozubenými koly.
Předem jsem si zjistil, zda je v okolí servis, který Volvo umí a není to značkový servis (cena oprav, konzultace z pohledu praktika, originální diagnostika).
Je třeba počítat s vyšší cenou náhradních dílů, zatím jsem nenašel mnoho výrobců neoriginálních náhradních dílů.
U velkých objemů je třeba počítat s vyšší spotřebou pohonných hmot. I když jsem byl mile překvapen, že kombinovaná spotřeba se může u 3,2 litru pohybovat pod 10 litrů (9,3l/100km při dodržování limitů), je pravda, že po výměně oleje, svíček a filtrů. Jízda však za to stojí
.
Zkontrolovat původ auta a solidnost prodávajícího. Nejlépe stav doložit vedenou servisní knížkou.
Podívat se, co se čeká podle servisního intervalu za investice (rozvody, brzdy, u vznětového motoru vstřiky, turba, atd.).
Zatím zjištěné závady:
zamykání pravých zadních dveří se dálkově ne vždy povede,
začala svítit kontrolka emisí před výměnou oleje a filtrů (podle značkového servisu vadné katalyzátory (výměna spočítána na cca 80tis.Kč), podle rozumu na katalyzátoru není nemechanicky co zničit, stačilo by snad vyčistit
)
Rady, jak postupovat při nákupu ojetého auta, jsou určitě také zde na webu: http://www.volvo-forum.cz/viewtopic.php?f=43&t=31
Jízda je úžasně pohodlná a tichá. Motor dostatečně silný. Rozvody ozubenými koly.
Předem jsem si zjistil, zda je v okolí servis, který Volvo umí a není to značkový servis (cena oprav, konzultace z pohledu praktika, originální diagnostika).
Je třeba počítat s vyšší cenou náhradních dílů, zatím jsem nenašel mnoho výrobců neoriginálních náhradních dílů.
U velkých objemů je třeba počítat s vyšší spotřebou pohonných hmot. I když jsem byl mile překvapen, že kombinovaná spotřeba se může u 3,2 litru pohybovat pod 10 litrů (9,3l/100km při dodržování limitů), je pravda, že po výměně oleje, svíček a filtrů. Jízda však za to stojí

Zkontrolovat původ auta a solidnost prodávajícího. Nejlépe stav doložit vedenou servisní knížkou.
Podívat se, co se čeká podle servisního intervalu za investice (rozvody, brzdy, u vznětového motoru vstřiky, turba, atd.).
Zatím zjištěné závady:
zamykání pravých zadních dveří se dálkově ne vždy povede,
začala svítit kontrolka emisí před výměnou oleje a filtrů (podle značkového servisu vadné katalyzátory (výměna spočítána na cca 80tis.Kč), podle rozumu na katalyzátoru není nemechanicky co zničit, stačilo by snad vyčistit

Rady, jak postupovat při nákupu ojetého auta, jsou určitě také zde na webu: http://www.volvo-forum.cz/viewtopic.php?f=43&t=31
mirekv61, Volvo S80 II; verze Executive, modelový rok 2011, B6324S5, 3192 ccm, 179 kW @ 6400 RPM, L6, 24V, benzín