Prodám Volvo 850 Kombi (2,5l benzín, automat)
Napsal: čtv 01. srp 2013 17:43:17
UPDATE: Než jsem stihl dát všechno do pořádku, objevila se nová závada. Takže výrazně snižuju cenu a upravuju popis (nový text označím žlutě, snad tím nekoliduju s nějakou moderátorskou barvou). Nebude-li zájem, nezbude mi než obvolat vrakoviště.
Prodám Volvo 850 Kombi
Palivo: Benzín
Objem: 2,5l (125 kW)
Převodovka: automatická
Rok výroby: 1994
Odometr: nyní ukazuje 126712 mil, je možné, že byl stočený než jsem ho koupil
Pneumatiky: Zimní Kleber s plechovými disky, letní Continental PremiumContact 2 na originálních hliníkových discích )jeden mírně odřený)
Servisní knížku mám, je vedena pouze někdy do roku 2005 či tak něco (v Německu)
Výbava - klimatizace s manuálním ovládáním, střešní okno (originál), originální autoradio (lze připojit CD měnič, ale já ho nemám), modrá kůže, el. ovládání sedačky spolujezdce (čerstvě opraveno a plně funkční), tažné zařízení odnímatelné (nikdy jsem nepoužil)
Známé vady:
Koroze výfuku (šel by zavařit)
Mírná koroze karoserie (skutečně mírná s výjimkou levého předního blatníku, který je u dolního okraje už prožraný)
Odešel odpor ve ventilaci (funguje jen nejvyšší stupeň)
Občas ve velmi malé rychlosti zadrnčí ABS (spíná když není proč - důvodem jsou jakési popraskané kotouče, které se podle mechanika nevyplatí měnit, protože to prý nepůsobí nic než ono občasné sepnutí ABS v malé rychlosti)
Mysteriozní závada, kvůli které v horku motor po nastartování chcípne a pak nejde natočit (čím větší vedro, tím déle je nutno větrat motorový prostor před pokusem o nastartování). To je taky důvod prodeje.
Slabá vzpěra víka kufru (v zimě nedrží víko nahoře).
Jeden škrábanec na předním nárazníku, jeden na zadním.
UPDATE: Nejde nastartovat, startér se točí, ale motor nikoliv (nejsou cítit vibrace obvyklé při startování). Podezírám mechanismus který se stará o přenos otáček startéru na motor, ale jelikož tomu nerozumím, tak je to jen domněnka amatéra.
Opravy a větší údržba:
4 roky od výměny oleje v převodovce, dva roky staré rozvody. Před čtyřmi lety byla měněna cívka a dva snímače (cosi na motoru - snímač otáček a snímač vačkové hřídele - tak nějak byla ta jména).
Čerstvě udělaná údržba (doplněna klimatizace, výměna kapalin, filtru, stěračů), stála mě 8 tisíc Kč. Klasickou každoroční údržbu (výměna kapalin, kontrola brzd, filtru, atd.) jsem dával dělat, i když někdy se zpožděním měsíc nebo dva.
Auto je jinak v dobrém stavu a mám ho rád, ale nejsem mechanik a pořád mě někde nechává hodiny stát, než vyvětrá a já nastartuju. Potřebovalo by nejen Volvo fandu jako jsem já, ale zároveň mechanika, který může na tu závadu zareagovat ihned a odhalit ji když se projeví (což se v servisu nikdy nepovedlo). Počítejte tedy s investicí dalších několik tisíc do vyřešení závady, zavaření výfuku a vyčištění koroze.
UPDATE: Vzhledem k tomu, že teď nenastartuju, tak je vlastně nepojízdné, nicméně mechanik by jej zppojízdnit a poté i dobře opravit dokázal. Co by to stálo, netroufám si odhadnout. Pro kohokoliv jiného je to auto na díly, byť díly ve velmi dobrém stavu, obvykle originální
Fotky zde: https://plus.google.com/photos/11642887 ... n6GHh8i6cA (auto je neumyté a nevyluxované a i tak vypadá dobře, čisté pak vypadá skoro jako nové
)
Cena bude dohodou, podle cen co jsem viděl u podobných aut stanovuji předběžně na 35 tisíc. Možno se podle zájmu dohodnout na méně (nebo víc, když bude zájem veliký
)
UPDATE: Za nepojízdné auto tolik opravdu chtít nemůžu (jakkoliv je to srdcová záležitost). Vzhledem k dobrému stavu těch dílů, co fungujou (což je s výše uvedenými výjimkami vše ostatní) bych rád dostal 15000Kč. V případě rychlého jednání (podepsána kupní smlouva i zaplaceno do 20.1.) slevím. Zdá-li se vám cena nevhodná, navrhněte vlastní a budeme se o tom bavit. Počítejte s nutností auto buď na místě zpojízdnit nebo mít ho na čem odtáhnout.
Vzhledem k dobrému stavu (s výjimkou té jedné mysteriozní závady) bych poprosil jen koncové zájemce. Je to pro mě srdcová záležitost a i když mě autíčko zlobí, tak ho nechci dát nějakému spekulantovi nebo ho prodávat na díly, chtěl bych, aby se mu někdo věnoval a pěkně se o něj staral. Když bude mít dobrou péči, tak může sloužit ještě spoustu let a spoustu kilometrů. Kdybych si ho uměl opravit, tak bych ho neprodával.
UPDATE: tohle už bohužel neplatí úplně, viz výše. Už na to nemám sílu a peníze, radši bych jej prodal někomu, kdo jej nějak využije, ale když to nepůjde jinak, prodám užitečné díly samostatně a zbytek na vrakoviště. Prosím nesnažte se mě dotlačit do co nejnižší ceny jen proto, že by to možná mohlo vyjít. Rád bych aby to skončilo win-win situací.
Auto je k vidění na Pankráci v Praze 4 v blízkosti metra. Možno po dohodě osobně prohlédnout.
Nabídky prosím sem, do zprávy nebo na mail jan.hora@gmail.cz
Prodám Volvo 850 Kombi
Palivo: Benzín
Objem: 2,5l (125 kW)
Převodovka: automatická
Rok výroby: 1994
Odometr: nyní ukazuje 126712 mil, je možné, že byl stočený než jsem ho koupil
Pneumatiky: Zimní Kleber s plechovými disky, letní Continental PremiumContact 2 na originálních hliníkových discích )jeden mírně odřený)
Servisní knížku mám, je vedena pouze někdy do roku 2005 či tak něco (v Německu)
Výbava - klimatizace s manuálním ovládáním, střešní okno (originál), originální autoradio (lze připojit CD měnič, ale já ho nemám), modrá kůže, el. ovládání sedačky spolujezdce (čerstvě opraveno a plně funkční), tažné zařízení odnímatelné (nikdy jsem nepoužil)
Známé vady:
Koroze výfuku (šel by zavařit)
Mírná koroze karoserie (skutečně mírná s výjimkou levého předního blatníku, který je u dolního okraje už prožraný)
Odešel odpor ve ventilaci (funguje jen nejvyšší stupeň)
Občas ve velmi malé rychlosti zadrnčí ABS (spíná když není proč - důvodem jsou jakési popraskané kotouče, které se podle mechanika nevyplatí měnit, protože to prý nepůsobí nic než ono občasné sepnutí ABS v malé rychlosti)
Mysteriozní závada, kvůli které v horku motor po nastartování chcípne a pak nejde natočit (čím větší vedro, tím déle je nutno větrat motorový prostor před pokusem o nastartování). To je taky důvod prodeje.
Slabá vzpěra víka kufru (v zimě nedrží víko nahoře).
Jeden škrábanec na předním nárazníku, jeden na zadním.
UPDATE: Nejde nastartovat, startér se točí, ale motor nikoliv (nejsou cítit vibrace obvyklé při startování). Podezírám mechanismus který se stará o přenos otáček startéru na motor, ale jelikož tomu nerozumím, tak je to jen domněnka amatéra.
Opravy a větší údržba:
4 roky od výměny oleje v převodovce, dva roky staré rozvody. Před čtyřmi lety byla měněna cívka a dva snímače (cosi na motoru - snímač otáček a snímač vačkové hřídele - tak nějak byla ta jména).
Čerstvě udělaná údržba (doplněna klimatizace, výměna kapalin, filtru, stěračů), stála mě 8 tisíc Kč. Klasickou každoroční údržbu (výměna kapalin, kontrola brzd, filtru, atd.) jsem dával dělat, i když někdy se zpožděním měsíc nebo dva.
Auto je jinak v dobrém stavu a mám ho rád, ale nejsem mechanik a pořád mě někde nechává hodiny stát, než vyvětrá a já nastartuju. Potřebovalo by nejen Volvo fandu jako jsem já, ale zároveň mechanika, který může na tu závadu zareagovat ihned a odhalit ji když se projeví (což se v servisu nikdy nepovedlo). Počítejte tedy s investicí dalších několik tisíc do vyřešení závady, zavaření výfuku a vyčištění koroze.
UPDATE: Vzhledem k tomu, že teď nenastartuju, tak je vlastně nepojízdné, nicméně mechanik by jej zppojízdnit a poté i dobře opravit dokázal. Co by to stálo, netroufám si odhadnout. Pro kohokoliv jiného je to auto na díly, byť díly ve velmi dobrém stavu, obvykle originální
Fotky zde: https://plus.google.com/photos/11642887 ... n6GHh8i6cA (auto je neumyté a nevyluxované a i tak vypadá dobře, čisté pak vypadá skoro jako nové

Cena bude dohodou, podle cen co jsem viděl u podobných aut stanovuji předběžně na 35 tisíc. Možno se podle zájmu dohodnout na méně (nebo víc, když bude zájem veliký

UPDATE: Za nepojízdné auto tolik opravdu chtít nemůžu (jakkoliv je to srdcová záležitost). Vzhledem k dobrému stavu těch dílů, co fungujou (což je s výše uvedenými výjimkami vše ostatní) bych rád dostal 15000Kč. V případě rychlého jednání (podepsána kupní smlouva i zaplaceno do 20.1.) slevím. Zdá-li se vám cena nevhodná, navrhněte vlastní a budeme se o tom bavit. Počítejte s nutností auto buď na místě zpojízdnit nebo mít ho na čem odtáhnout.
Vzhledem k dobrému stavu (s výjimkou té jedné mysteriozní závady) bych poprosil jen koncové zájemce. Je to pro mě srdcová záležitost a i když mě autíčko zlobí, tak ho nechci dát nějakému spekulantovi nebo ho prodávat na díly, chtěl bych, aby se mu někdo věnoval a pěkně se o něj staral. Když bude mít dobrou péči, tak může sloužit ještě spoustu let a spoustu kilometrů. Kdybych si ho uměl opravit, tak bych ho neprodával.
UPDATE: tohle už bohužel neplatí úplně, viz výše. Už na to nemám sílu a peníze, radši bych jej prodal někomu, kdo jej nějak využije, ale když to nepůjde jinak, prodám užitečné díly samostatně a zbytek na vrakoviště. Prosím nesnažte se mě dotlačit do co nejnižší ceny jen proto, že by to možná mohlo vyjít. Rád bych aby to skončilo win-win situací.
Auto je k vidění na Pankráci v Praze 4 v blízkosti metra. Možno po dohodě osobně prohlédnout.
Nabídky prosím sem, do zprávy nebo na mail jan.hora@gmail.cz