Nouzový režim chodu mooru

2000 - ....
Odpovědět
Milda
Příspěvky: 1
Registrován: pát 06. lis 2015 18:06:45

Nouzový režim chodu mooru

Příspěvek od Milda »

Nemáte, prosím, někdo zkušenost s padáním motoru do nouzového režimu, když teplota spadne pod bod mrazu a na displeji se objeví vločka? Někdy se rozsvítí oranžově trojúhelník a vyskočí hláška service urgent engine, ale někdy ne, nehlásí to ani poruchu diagnostiky. Jakmile teplota stoupne nad nulu, auto normálně jede. Závada se projevuje tak, že během krátké doby po rozjetí spadnou otáčky na cca 1500 a přestane reagovat plynový pedál, auto ale jede, nemusíte ani plyn přidávat, to by nemělo význam, protože to s výkonem nic nedělá.
Vyčistil jsem škrtící klapku, vyměnil váhu vzduchu a vyměnil lamda sondu - závada se stále opakuje. Po napíchnutí na diagnostiku to hlásí poruchu na škrtící klapce, ale za teplot nad nulou se žádná závada nevyskytuje.
Jedná se o vozidlo Volvo S60, r.v. 2002, 2,4 benzín, 103kw, instalováno LPG, závada se projevuje jak při provozu na LPG, tak na benzín, palivo na to tedy vliv nemá.
Děkuji předem za užitečné rady.
Milda

Odpovědět