Právě je pon 16. črc 2018 9:08:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 09. srp 2012 0:20:35 
Offline

Registrován: pát 23. bře 2012 22:22:38
Příspěvky: 6
Co dělat,když má-li autíčko problém.
Nejsem jistě jediný, kdo je již důchodcem ale má své staré Volvo rád.U Volva jde o styl, ostatní není tak podstatné. Mám model 850, r.1992.Vůz i já se několik dní trápíme.Jezdím denně pracovat na chalupu vzdálenou sice jen půl hod.cesty,ale voda v přídavné nádržce na chlazení vždy vře a občas i vytéká. Vyměnil jsem termostat, ale závada trvá. Motoru pomáhám tím, že stále intenzivně topím.Chladič se jeví čistý, neboť zmáčknutím přívodní hadice voda do vyrovnávací nádržky přitéká.Koupil jsem na výměnu vodní čerpadlo. Při najetí 160 000km má již nárok, neboť ani superkvalitní švédská ložiska a symeringy nejsou věčná.Nechce se mi ale věřit,že závada přehřívání motoru ve vodním čerpadle bude .Když jsem uviděl zaslané nové, pomyslně jsem nad jeho kvalitou smekl. Ve vodě z vyrovnávací nádržky nejsou stopy po oleji.Nechce se mi proto \alespoň prozatím\ ani pomyslet na možně vadné těsnění v motoru.Tuším, že ventilátor chlazení za jízdy neběží, ale jsem známými řidiči ujišťován, že má spínat až při 95st. \Jezdím podle možnosti na 5.rych.st. a nikoli rychle.\ Dotaz na přátele z klubu.1) Jaká je podle Vás možná příčina přehřívání motoru. 2) Má ventilátor chlazení za běžné jízdy běžet?Pokud ano,kde hledat závadu. Po nalezení a odstranění příčiny závady se ozvu.Klidnou a bezpečnou cestu i dovolenou za volantem modelů VOLVA přeje Vám; - jeho příznivcům J.Elner


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 0:57:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. bře 2012 23:39:24
Příspěvky: 31
Bydliště: Kolín
J.Elner@email.cz píše:
Co dělat,když má-li autíčko problém.
Nejsem jistě jediný, kdo je již důchodcem ale má své staré Volvo rád.U Volva jde o styl, ostatní není tak podstatné. Mám model 850, r.1992.Vůz i já se několik dní trápíme.Jezdím denně pracovat na chalupu vzdálenou sice jen půl hod.cesty,ale voda v přídavné nádržce na chlazení vždy vře a občas i vytéká. Vyměnil jsem termostat, ale závada trvá. Motoru pomáhám tím, že stále intenzivně topím.Chladič se jeví čistý, neboť zmáčknutím přívodní hadice voda do vyrovnávací nádržky přitéká.Koupil jsem na výměnu vodní čerpadlo. Při najetí 160 000km má již nárok, neboť ani superkvalitní švédská ložiska a symeringy nejsou věčná.Nechce se mi ale věřit,že závada přehřívání motoru ve vodním čerpadle bude .Když jsem uviděl zaslané nové, pomyslně jsem nad jeho kvalitou smekl. Ve vodě z vyrovnávací nádržky nejsou stopy po oleji.Nechce se mi proto \alespoň prozatím\ ani pomyslet na možně vadné těsnění v motoru.Tuším, že ventilátor chlazení za jízdy neběží, ale jsem známými řidiči ujišťován, že má spínat až při 95st. \Jezdím podle možnosti na 5.rych.st. a nikoli rychle.\ Dotaz na přátele z klubu.1) Jaká je podle Vás možná příčina přehřívání motoru. 2) Má ventilátor chlazení za běžné jízdy běžet?Pokud ano,kde hledat závadu. Po nalezení a odstranění příčiny závady se ozvu.Klidnou a bezpečnou cestu i dovolenou za volantem modelů VOLVA přeje Vám; - jeho příznivcům J.Elner


Těsněni pod hlavou, jestli vytéká voda z nádobky je velký tlak ve vodním systému to muže dělat ruplé těsnění pod hlavou mezi vodou a spalovacím prostorem (nikoliv blokem mazáním - ne tam, kde je olej).

Pokud zastavíte při plně zahřátém motoru sáhněte na velkou hadici co jde k chladiči nesmí být nafouklá moc tvrdá.
Když otevřete nádobku musí max. odfouknout -zabublat- (nesmí se valit ven nebo hodně bublat)
Pokud ano je to nejspíše to těsnění.

Napište jak to dopadlo ;)

_________________
VOLVO V40 "98" D4192T1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 0:59:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. bře 2012 23:39:24
Příspěvky: 31
Bydliště: Kolín
vlado82 píše:
J.Elner@email.cz píše:
Co dělat,když má-li autíčko problém.
Nejsem jistě jediný, kdo je již důchodcem ale má své staré Volvo rád.U Volva jde o styl, ostatní není tak podstatné. Mám model 850, r.1992.Vůz i já se několik dní trápíme.Jezdím denně pracovat na chalupu vzdálenou sice jen půl hod.cesty,ale voda v přídavné nádržce na chlazení vždy vře a občas i vytéká. Vyměnil jsem termostat, ale závada trvá. Motoru pomáhám tím, že stále intenzivně topím.Chladič se jeví čistý, neboť zmáčknutím přívodní hadice voda do vyrovnávací nádržky přitéká.Koupil jsem na výměnu vodní čerpadlo. Při najetí 160 000km má již nárok, neboť ani superkvalitní švédská ložiska a symeringy nejsou věčná.Nechce se mi ale věřit,že závada přehřívání motoru ve vodním čerpadle bude .Když jsem uviděl zaslané nové, pomyslně jsem nad jeho kvalitou smekl. Ve vodě z vyrovnávací nádržky nejsou stopy po oleji.Nechce se mi proto \alespoň prozatím\ ani pomyslet na možně vadné těsnění v motoru.Tuším, že ventilátor chlazení za jízdy neběží, ale jsem známými řidiči ujišťován, že má spínat až při 95st. \Jezdím podle možnosti na 5.rych.st. a nikoli rychle.\ Dotaz na přátele z klubu.1) Jaká je podle Vás možná příčina přehřívání motoru. 2) Má ventilátor chlazení za běžné jízdy běžet?Pokud ano,kde hledat závadu. Po nalezení a odstranění příčiny závady se ozvu.Klidnou a bezpečnou cestu i dovolenou za volantem modelů VOLVA přeje Vám; - jeho příznivcům J.Elner


Těsněni pod hlavou, jestli vytéká voda z nádobky je velký tlak ve vodním systému to muže dělat ruplé těsnění pod hlavou mezi vodou a spalovacím prostorem (nikoliv blokem mazáním - ne tam, kde je olej).

Pokud zastavíte při plně zahřátém motoru sáhněte na velkou hadici co jde k chladiči nesmí být nafouklá moc tvrdá.
Když otevřete nádobku musí max. odfouknout -zabublat- (nesmí se valit ven nebo hodně bublat)
Pokud ano je to nejspíše to těsnění.

Napište jak to dopadlo ;)

Jinak toto patří spíše do sekce 850

_________________
VOLVO V40 "98" D4192T1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 16. srp 2012 22:45:02 
Offline

Registrován: pát 23. bře 2012 22:22:38
Příspěvky: 6
Pro Volvo V40 "98"D4192T1.
Děkuji za kvalitní rady. Číslo jedna:Je hrůza, že nevím o sekci 850.Číslo dvě,rád bych poděkoval za Tvůj profesionální výklad.Je to pro vůz sice ta nejhorší možnost, ale souhlasím, neboť na vodním čerpadle je najeto jen 30 000Km a vyměnil jsem bez úspěchu termostat i teplotní čidlo. Závadu v podstatě neodstranily ani tři litry fridexu, který vaří podle ředění ~ 165 -180st. a voda se z vyrovnávací nádržky jak sděluješ - skutečně valí ven.
Musím se sice starat,ale díky Tvé radě bude oprava rychlejší.Rozhodně by se měl nejpozději do týdne ozvat,tedy alespoň pokud půjdou věci hladce. Spolehlivý start šťastný návrat ze všech cest přeje J.Elner


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2012 23:37:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. bře 2012 23:39:24
Příspěvky: 31
Bydliště: Kolín
J.Elner@email.cz píše:
Pro Volvo V40 "98"D4192T1.
Děkuji za kvalitní rady. Číslo jedna:Je hrůza, že nevím o sekci 850.Číslo dvě,rád bych poděkoval za Tvůj profesionální výklad.Je to pro vůz sice ta nejhorší možnost, ale souhlasím, neboť na vodním čerpadle je najeto jen 30 000Km a vyměnil jsem bez úspěchu termostat i teplotní čidlo. Závadu v podstatě neodstranily ani tři litry fridexu, který vaří podle ředění ~ 165 -180st. a voda se z vyrovnávací nádržky jak sděluješ - skutečně valí ven.
Musím se sice starat,ale díky Tvé radě bude oprava rychlejší.Rozhodně by se měl nejpozději do týdne ozvat,tedy alespoň pokud půjdou věci hladce. Spolehlivý start šťastný návrat ze všech cest přeje J.Elner


To neni hrůza že nevíš o sekci 850 ona tady totiž ještě není, ale po domluvě s adminem již brzy budete mít kam psát i volvaři starších kháár.
Dej vědět, jak dopadla oprava, zda jsme se trefili do diagnózy. ;) ;)

_________________
VOLVO V40 "98" D4192T1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. srp 2012 23:05:22 
Offline

Registrován: pát 23. bře 2012 22:22:38
Příspěvky: 6
Sekce 850 je návrh prozíravého motoristy,což je jediné, co dodat.Jezdím 50 let,kdy motory s váhami vzduchu a vozy řízené počítačem nebyly.Nejen Volvu 850 již sluší xenony.Mám je 2 roky v garáži,čímž se nechlubím,ale jezdím s nimi v jiném voze.Pohodu s tlumenými xenony nelze s ničím dost dobře srovnat.K poruše přehřívání.Vůz je u známého.Je to motorář který dělá Audi.Více příště. Zdraví J.Elner


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
I s levným povinným ručením se nemusíte bát. Ochrání vás stejně jak to drahé. Porovnejte na 123ruceni.cz.
Srovnání povinného ručení vám může ušetřit až 70 procent!
Naše další fóra: | Audi forum | BMW forum | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda forum | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot forum | Renault forum | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů